Қазіргі уақытта мектепте тамақтандыруды ұйымдастыру жүйесі балаларды пайдалы және дәмді тағаммен қамтамасыз етуі тиіс. Біздің мектеп асханасының күнделікті мәзірінде макарон, қарақұмық, ұсақталған картоп, пісірілген күріш, сәбіз, қызылша және қырыққабат, сусындар және әр түрлі тоқаштар ұсынылады. Әрине, тамақтардың әртүрлілігі бұдан да жақсы болуды қалайды. Бірақ, біздің балалар күнделікті макарон, ұсақталған картоп, қарақұмық, кейде күріш жеуге үйренген. Тәжірибе көрсеткендей, балалар сүт өнімдерін, сұйық тағамдарды, сорпаны, ыстық тамақты, борщты, түрлі ботқаларды жақсы көреді.
СЭЖ-мен әзірленетін және келісілген жалпыға міндетті жаппай оқу қорынан қамтамасыз етілетін оқушыларға арналған перспективалы мәзірге ет (негізінен сан еті), шұжықшалар, гуляш, түрлі жармалардан жасалған ботқалар, жұмыртқа, май, жаңа піскен жемістер, салаттар, сүт өнімдері (ряженка, кейде сүт), нан, компот, шай және шырындар міндетті түрде болатын әртүрлі пайдалы және қоректік тағамдар енгізілген. Бірақ та көбінде балалар ботқаны, балықты, сүт өнімдерін, сорпаны өте нашар жейді.
Балаларға A, C, B1, PP және т.б. дәрумендері жетіспейді және осыған байланысты балалардың ауруы, белсенді өсу және жетілу кезеңінде тез сарқылуы артады, бұл ағзаға тағаммен қоректік заттардың барабар мөлшерін талап етеді. Ерте жастағы балалардың дұрыс тамақтануы болашаққа дені сау ұрпаққа әсер етеді.
Ата-аналар өз балаларының тамақтану сапасын үйде ғана емес, мектепте де бақылауға міндетті. Ал біз болсақ, балалар өздерінің үйлерінде қандай ерекше дәмді және пайдалы тамақ жейтінін білгіміз келеді?